kiwi

کیوی

kiwi

کیوی

  • ۰
  • ۰

pulvinar

کلیک کنید

این بود که اگر من را ضد گلوله بود یا چیزی. چند بار تا به حال به من مرگ را به فریب خورده? این غیر ممکن بود

می گویند. اما من واقعا می خواستم به مرگ من گناه و پشیمانی خوردن در من که voraciously بود — تا

خیلی، در واقع، که من در تلاش بود تا زندگی خود را? منظورم اکنون که من فکر کردم آن ذهن ترا درهم میشکنند, بود

درباره آن! من در زندگی من بود هزار بار را به خطر انداخته هنوز بدست تا آنجا که در ابتدا. من رانده شده بود

مست، پیاده طی کردن لبه ساختمان سنگسار، پرواز خوانده شیرجه در خاموشی gambled دور

میلیون ها دلار در قمار سراسر جهان، و من هنوز هم نگاه نمی کند روز بیش از بیست و یک.

من به حال بسیاری از لقب: گوردون Gekko, دون کورلئونه, قیصر Soze; آنها حتی به نام من پادشاه.

اما مورد علاقه من بود گرگ وال استریت، چون من بود که به T. من گرگ نهایی در بود

لباس گوسفند: من شبیه بچه و عمل مانند یک بچه اما هیچ بچه بودم. من یک سی خواهد شد

شصت زندگی سگ سال — پیری هفت سال برای هر سال. اما من ثروتمند و قدرتمند بود و تا به حال

زرق و برق دار همسر و دختر نوزاد چهار ماهه است که زندگی، تنفس کمال.

مانند آنها می گویند، همه خوب بود و این همه به نظر می رسید به کار. نوعی، و من مطمئن نیستم چه، من می خواهم

پایان زیر 12،000 $ تسلی دهنده ابریشم، داخل خوابگاه رویال بخور با به اندازه کافی خواب

سفید ابریشمی چینی ابریشم چتر نجات برای اسکادران تمام سربازان چترباز خود را. و همسرم... خوب،

او را به من ببخش. پس از همه، او همیشه بود.

و گذشت که فکر کردم با من.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • saeed saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی