kiwi

کیوی

kiwi

کیوی

  • ۰
  • ۰

pellentesque

کلیک کنید

حلقه های نفوذناپذیر از امنیت.

بنابراین من craned تا من گردن به تماشای هلیکوپتر به صعود فقط پس از آن من احساس فوق العاده ای در تند باد هوا،

تاریکی. من پیدا کردم خودم به برداشتن گام های کوچک عقب مانده و سپس گام های کوچک بزرگتر شد

مراحل، و سپس... ، ای وای! من دچار مشکل بود! من در مورد آمار خاک بود! من چرخ و در دو زمان

غول قدم به جلو، گسترش آغوش من رتبهٔ مانند بال. مثل اسکیت باز یخ خارج از کنترل من تصادفا

این راه و که تلاش برای پیدا کردن مرکز ثقل من. و پس از آن، همه در یک بار... نور خیره کننده!

"چه fuck!" من دستم به چشم من خودم محافظ از درد سوزان قرار داده

نور افکن. من یکی از سنسورهای حرکت افتاد بود و در حال حاضر قربانی سیستم امنیتی خود من بود.

درد طاقت فرسا بود. چشم من از تمام داروهای، دانش آموزان من بزرگ نعلبکی متسع شده بودند.

سپس، توهین نهایی: من افتاد در من تمساح زیبا لباس کفش و پرواز عقب رفت و

تخت در پشت من فرود آمد. پس از چند ثانیه نور افکن می رفت و من به آرامی دستم را کاهش

سمت. من کف دست من برابر چمن نرم فشرده. چه نقطه فوق العاده من در به در سقوط برداشت! و من

یک متخصص در حال سقوط، دانستن اینکه دقیقا چگونه به انجام این کار را بدون صدمه زدن به خودم بود. راز این بود که فقط

مثل بدلکاری هالیوود رفتن با آن. بهتر است هنوز هم، من داروی انتخابی--یعنی، Quaaludes — بود

اثر شگفت انگیز بدن من تبدیل به لاستیک که بیشتر من را از آسیب محافظت می شود.

من فکر آن بود Quaaludes من تا به حال ساخته شده است که در وهله اول سقوط مقاومت. بالاخره

بسیاری از مزایای استفاده از آنها که من خودم خوش شانس به معتاد به آنها در نظر گرفته شد. من

معنی: چگونه بسیاری از داروهای ساخته شده شما احساس می کنید به عنوان فوق العاده که آیا عین شما ترک با اثر باقی مانده

روز بعد? و مرد من — مرد که با بسیاری از قبر مسئولیت بر دوش —

نمی تواند استطاعت به hungover، در حال حاضر می تواند او!

و همسرم... خوب، من حدس می زنم او صحنه او با من به دست آورده بود، اما هنوز هم; او واقعا که خیلی داشت؟

دلیلی برای عصبانی است؟ او ازدواج من منظورم او چه او را، او در گرفتن زد؟ او

معشوقه من برای Chrissake شده بود! صحبت کرد که حجم، نمی کند؟ و آنچه را به من واقعا می خواهم

امشب؟ هیچ چیز وحشتناک، یا حداقل چیزی است که او می تواند ثابت کند!

و اطراف و اطراف آن پیچیده ذهن من — میدهند، توجیه سپس انکار، و

تا زمانی که من قادر به ساخت تا سر سالم از خشم برحق سپس توجیه برخی بیشتر. بله

گفتم: وجود دارد برخی از چیزهایی که رفت و در بین مردان پولدار و همسران خود را که همه مورخ

راه بازگشت به روز غارنشین و یا حداقل به Vanderbilts و Astors. آزادی، پس وجود دارد

به صحبت می کنند، برخی آزادی است که مردان از قدرت به حق، که مردان از قدرت به دست آورده بود! البته

این نوع از چیزی که من فقط می آیند و می گویند به نادین نیست. او به فیزیکی است

خشونت و او بود بزرگتر از من و یا در حداقل اندازه، که فقط یک دلیل برای

او خشمگین شدن.

فقط پس از آن whir برقی ماشین گلف را شنیدم. که می خواهد شب Rocco یا شاید Rocco

روز بسته به زمانی که نوبت خود را تغییر. در هر صورت بعضی از Rocco به واکشی من بیرون بود. آن

چگونه همه چیز همیشه به نظر می رسید شگفت انگیز بود. زمانی که من افتاد همیشه وجود دارد

کسی به من بلند کردن; زمانی که من کردم گرفتار رانندگی تحت تاثیر، همیشه وجود دارد برخی کج

قاضی یا مامور پلیس فاسد را به محل اقامت. و هنگامی که من را در میز شام گذشت

و خودم غرق در سوپ رقیق سفر همیشه همسر من بود یا اگر نه او، و سپس برخی

هوکر خیرخواه، که به کمک من با mouth-to-mouth احیا می آیند.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • saeed saeedi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی